SALE 🔥

Klantenservice

Wij streven naar de best mogelijke klantenservice. Neem rechtstreeks contact met ons op of bekijk de veelgestelde vragen.

FAQ

Veelgestelde vragen

Soms ervaren wij een technische vertraging, waardoor je je orderbevestiging tot 2 uur later kunt gaan ontvangen. Controleer altijd je spam- en ongewenste inbox, om er zeker van te zijn dat je geen orderbevestiging hebt ontvangen.

Heb je de bevestiging na 2 uur nog niet ontvangen? Dan kun je met ons contact opnemen. Start je chat hier.

Wij sturen jou na betaling altijd per e-mail een digitale factuur toe. Mocht je deze niet meer kunnen vinden dan mag je uiteraard een nieuwe factuur opvragen. Stuur een e-mail, samen met je ordernummer aan info@tttelecomshop.nl. Wij sturen je de factuur graag nogmaals toe.

De retourkosten hangen af van jouw retourkeuze. Wil je het product ruilen? Dan ontvang je van ons een gratis retourlabel. Kies je voor ‘geld terug’? Dan zijn de retourkosten volledig voor eigen rekening. Is je product beschadigd of verkeerd geleverd? Dan nemen wij uiteraard de retourkosten voor onze rekening.

We zullen binnen 5 werkdagen na ontvangst van je retour in ons magazijn de terugbetaling voornemen. De terugbetaling vind plaats via de door jouw gekozen betaalmethode. Hoe lang het duurt voor je jouw aankoopbedrag terug ontvangt is afhankelijk van de door jouw gekozen betaalmethode. Meestal is de duur 1-3 werkdagen.