SALE 🔥

Betaalmogelijkheden

Bij T&T Telecom kunt u betalen door middel van de bekende en veilige online betaalmiddelen.

IDEAL
via de vertrouwde online betaalomgeving van je bank

AFTERPAY – ACHTERAF BETALEN
AfterPay voert voor T&T Telecom het volledige achteraf betaalproces uit. Wanneer je je bestelling afrondt via AfterPay ontvang je van hen een digitaal betaaloverzicht en betaal je het orderbedrag aan AfterPay. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in het privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Wil je meer informatie over achteraf betalen met AfterPay? Ga dan naar de website van AfterPay.

BANKOVERSCHRIJVING
Houd je de betaling van jouw order liever zelf in de hand? Dan kun je het bedrag eigenhandig storten op de rekening van T&T Telecom. Maak de vooruitbetaling (het bedrag inclusief BTW) over binnen 3 werkdagen met behulp van onderstaande gegevens:

Bank: Rabobank
IBAN: NL65 RABO 0368 3777 25
BIC: RABONL2U
T.n.v. T&T Telecom B.V. te Hilversum o.v.v. het ordernummer

Vermeld in de omschrijving het ordernummer. Deze vind je op de orderbevestiging die per mail naar je verstuurd is. Is je betaling bij ons binnengekomen, dan wordt je bestelling verzonden. Let op: houd rekening met wat vertraging in het bestelproces wanneer je kiest voor deze manier van betalen.


CONTANT

Contant betalen

Bij ons kunt u ook contant afrekenen voor uw order.
Houd je niet van al die elektronische betaalmethodes en betaal je liever contant? T&T Telecom is van alle markten thuis, dus ook die optie is mogelijk! Kom contant afrekenen bij ons en krijg meteen jouw bestelde producten mee naar huis. Bezoek ons op dit adres:

T&T Telecom
Kleine Drift 3
1221 JW Hilversum

Let op: Bestellingen die contant afgerekend worden, houden wij 3 dagen gereserveerd, daarna komt de bestelling te vervallen. Kom pas langs wanneer je van ons bericht hebt gekregen dat jouw bestelling klaar ligt of wanneer je met één van onze medewerkers contact hebt gehad. Zo voorkom je teleurstellingen!